Friday, January 15, 2010

PINDAH KE PEJABAT BARU


Hari rABU (13 jAN 2010)yang lalu aku pergi ke Pejabat anak perempuanku. Ku lihat notis di jendela pejabat (notis board) notis pejabatnya akan berpindah ke tempat baru di KKIP bermula pada hari ini.

Sebelum ke pejabatnya aku singgah pula di pejabat anak lelakiku - kotak-kotak tersusun disana sini. Dia juga akan berpindah pejabat baru di Kolombong. Dia dilantik sebagai Ketua Bahagian Operasi. Aku rasa-rasa mahu menolong dimana yang patut - misalnya tolong melaksanakan sistem FIFO di stornya?(Aku pun nda pernah kesana - mungkin sudah juga dilaksanakan) atau buatkan 'Perancangan Strategik' untuk operasi - terutama dibidang kewangan ?

Tetapi, aku tahu mereka juga hendakkan kebebasan bertindak. I have no bussiness minding their business - Sudah tiba masanya mereka diberikan kebebasan. A mum like me must know when to let go. Muda2han segalanya berjalan lancar dan perniagaan berjaya dan beroleh untung dan diberkati Allah swt - InsyAllah

I suppose they must DO what they have to do - like the saying goes ' Its not the mistakes that u would regret most but what u did not do that will haunt u most.'

No comments:

Post a Comment