Tuesday, November 16, 2010

SAMBUTAN HARI WANITA 2010







Hari Wanita disambut pada 13 November pada tahun ini (2010) di Kudat. Aku turut serta sebagai Ahli Majlis Penasihat Wanita Sabah (MPWS).

Awal pagi 11 November aku bersama-sama kakitangan Jabatan Hal Ehwal Wanita Sabah (JHEWA) bertolak dari Wisma Wanita menuju ke Kudat dengan menaiki bas (coach), setelah singgah di 'Giant Supermarket, Likas, untuk membeli sedikit makanan dan minuman. Perjalanan ke Kudat berjalan lancar walaupun terdapat sedikit kesesakan jalan raya disekitar Inanam. Kami singgah dipertengahan jalan untuk pergi ke bilik air yang tersedia ditepi jalan dan juga bila tiba dipersimpangan Langkon, beberapa orang kawan-kawan satu bas turun untuk membeli kacang panggang Kudat yang terkenal itu. Wah duh mahal sudah pulak harganya - satu kampit besar RM10.00. Kampit kecil RM5.00.

Kami tiba di Marina Golf & Resort Kudat tempat kami menginap sehingga selesai Majlis Sambutan Hari Wanita pada 13 November 2010 sekitar jam 1.00 Petang. DD Faiz, Faiz, Wawa, Angah n Anna menyusul pada malam keesokan harinya. Lihatlah keseronokan mereka mandi manda di kolam Marina Resort.

No comments:

Post a Comment